30 Čvc 2016

Komorní Con-ec.

Vložil/a: admin | V kategorii: Pozvánky |
avatar

larp
Letošní rok budou na Con-ci ve větší míře přítomny také komoráky.

Registrace hráčů na jedenotlivé komoráky hrané v průběhu conu Con-ec.

( http://con-ec.cz/ )
Registrace je podmíněna PŘIHLÁŠKOU nebo ještě lépe rovnou zaplaceným vstupným na Con-ec, PŘIHLÁŠKA NA CON ZDE na daný den kdy se komorák hraje. Nebo uděleným volným vstupem. (organizátoři, přednášející, uvaděči, technický tým a zázemí conu, …)
Tak koukejte dorazit ať nám nerozhodíte progra.

Se nyní spouští zde níže:




ČTVRTEK 11:00 REGISTRACE ZASTAVENY, ORGOVÉ VYRÁŽEJÍ NA MÍSTO CONÁNÍ, DALŠÍ PŘIHLÁŠKY JEN OSOBNĚ NA MÍSTĚ.






PROGRAM KOMORÁKY
ČTVRTEK:
Místnost A – Slavnost Zpívajícího Kamene (3h) 19:00 – 22:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Mírotvůrce (2h) 19:00 – 21:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
PÁTEK:
Místnost A – Lidé versus Monstra (2h) 10:00 – 12:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Mírotvůrce (2h) 10:00 – 12:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Blok D (2h) 16:00 – 18:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Slavnost Zpívajícího Kamene (3h) 16:00 – 19:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Všechny prezidentovy zombie. (3h) 20:00 – 23:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Kolonie Alfa (3h) 20:00 – 23:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
SOBOTA:
Místnost A – Projekt Exodus (2h) 10:00 – 12:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Pikadon (2h) 10:00 – 12:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Jsme maso? (3h) 12:30 – 15:30 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Školní výlet (3h) 12:30 – 15:30 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Blok D (2h) 16:00 – 18:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Kolonie Alfa (3h) 16:00 – 19:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Jsme maso? (3h) 18:30 – 21:30 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost A – Projekt Exodus (2h) 22:00 – 24:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
Místnost B – Pikadon (2h) 20:00 – 22:00 ANOTACE PŘIHLÁŠKA
NEDĚLE:
Nic. – Con končí v poledne, lidi vyspávají noční párty.

 

PROGRAM RPG
ČTVRTEK:
Místnost B – RPG – Hranice příčetnosti (4h) 21:00 – 01:00 * PŘIHLÁŠKA
Místnost B – RPG – Shadowrun (4h) 19:00 – 23:00 * PŘIHLÁŠKA
PÁTEK:
Místnost C – RPG – D&D 5e – otevřené hraní (4h) 10:00 – 14:00 * PŘIHLÁŠKA
Místnost C – RPG – Mraky nad Lulčí (4h) 15:00 – 19:00 * PŘIHLÁŠKA
Místnost C – RPG – Straborova poslední výprava (4h) 20:00 – 02:00 * PŘIHLÁŠKA
Místnost C – RPG – Dům Davina Bruna (4h) 20:00 – 00:00 * PŘIHLÁŠKA
SOBOTA:
Místnost C – RPG – Příběhy impéria (4h) 16:00 – 20:00 * PŘIHLÁŠKA
Místnost C – RPG – Příběhy impéria (4h) 21:00 – 01:00 * PŘIHLÁŠKA
NEDĚLE:
Nic. – Con končí v poledne, lidi vyspávají noční párty.




Anotace Komoráků:

SLAVNOST ZPÍVAJÍCÍHO KAMENE
shamanZa časů dávných šamanů, hrdinných náčelníků a udatných lovců, uprostřed velké úrodné pláně plné kukuřice, se zrodil zpívající kámen. Za úderů kmenových bubnů a jistého rytmu chřestidel šamana jménem Bubnoval až zem se třásla, byl z hudby utkán tento mocný kámen. Navždy odstranil chmury z našich duší a přinesl sluneční svit do našich srdcí. Nejlepší válečník kmene zvaný Řval až skály pukaly svými schopnostmi prokázal čest nosit kámen, nicméně se stal hromem a zneužil moc tohoto kamene. Však náčelník Uspal medvěda svým zpěvem zchladil žár v srdci Řval až skály pukaly, stal se vánkem a rozdělil zpívající kámen mezi tradice ctící soukmenovce. Ti si předávají části kamene z generace na generaci. Jednotlivé části kamene se setkávají pouze na závěr Slavností povznesení šamanovy duše a kámen se na krátkou chvíli probouzí. Pak duše zemřelých souzní s duší šamanovou a splynou s hlasem Matky Země.

Slavnosti povznesení šamanovy duše jsou již téměř u konce, do vašeho týpí zřetelně proniká halas doposud neutichajících oslav. Neuteče mnoho vody v bystřině a bude na vás probudit Kámen a oblažit srdce členů vašeho kmene jeho zpěvem. Ovládnete svá ješitná srdce? Pamatujete si vše, co máte? A hlavně, neztratili jste nic?
Právě vy máte tu čest zakončit slavnost složením, a hlavně probuzením Zpívajícího kamene. Každý z vás má jednu část a znalost jiné části. Nicméně nesmíte zapomenout na všechny z tradice vyplývající povinnosti, které je nutno naplnit během samotného Probuzení. Podle starých tradic se totiž musí před Probuzením urovnat všechny křivdy, jinak nedojdou duše zemřelých klidu.
Návrat na obsah

MÍROTVŮRCE
avdeevVálka zuří, propaganda ve jménu jediného správného zřízení neúnavně vymývá mozky budoucí potravě pro jaderné bomby. Šílení generálové na příkaz politiků připravují konečné zúčtování s lidstvem, v naději na další miliardu dolarů ve své kapse.
Jen malá skupinka Mírotvůrců, kterým všichni hází klacky pod nohy a jen málo kdo věří, mají vyjednat mír, nebo spíš více času pro „svou“ stranu na přípravu konečného řešení?
Každopádně to vám nikdo neřekl váš úkol je jasný uklidnit občanskou válku na Ukrajině a pokusit se usmířit znesvářené strany. Vážený Mierotvorca, týmto listom Vám oznamujeme, že ste boli vybraný ako Mierotvorca – posledná nádej pre Európu. Keďže všetky doterajšie mierové iniciatívy zlyhali, vlády európskych krajín sa rozhodli vybrať náhodne skupinu osôb, ktorých úlohou bude vypracovať mierovú stratégiu riešenia prebiehajúceho konfliktu. Nesklamte prosím ľudstvo.
Návrat na obsah

LIDÉ VERSUS MONSTRA
filterMonstra z lesů mají dost toho, jak je lidé loví, zabíjejí je a kradou jim jejich poklady. Rozhodla se to změnit a chtějí mír. Zástupci trpaslíků, trollů a goblinů se setkávají s diplomaty lidí, aby vyjednali podmínky.
Dokážeš svého „protivníka“ přesvědčit ať ti dá to, co chceš a ještě je ti vděčný a myslí si, že získal to nejlepší on?
Dokážeš pro svůj národ zajistit mír a dostatek jídla?
Pak vyraz na jednání a promluv jménem svého národa.
Jedná se o humorný konverzační larp plný diplomacie a vyjednávání.
Návrat na obsah

BLOK D
belsenPíše se rok 1944 a kdesi v Polsku, na místě, jehož existenci mnozí pouze tuší, se začíná odehrávat příběh, který dokazuje, že dokud má člověk naději, nic není ztraceno. Je podzim u městečka Belžec, kde se za hradbou ostnatých drátů, v koncentračním táboře Belžec, rozhodne pár lidí pro něco až bláznivě odvážného – utéct.
Dokážeš přežít tam, kde zemřeli miliony? Nebo snad dokonce uniknout?
Dokážete věřit a spolupracovat se svými spoluvězni? Nebo je raději obětujete pro své vlastní přežití? Nebylo by třebas lepší poddat se a spolupracovat se svými vězniteli? Stát se kápem baráku a možná si vysloužit život a snad i svobodu?
Komorní larp Blok D se odehrává v prostředí smyšleného koncentračního tábora během druhé světové války. Ve hře ztvárníte jednu z osmi postav, které se z různých důvodů ocitly na stejném místě – v opuštěném baráku v nepoužívaném bloku D – kde se společně chystají naplánovat útěk. Každý hráč si před hrou vybere jednu z postav, k níž následně dostane informace na několika listech papíru, které mu přiblíží jeho minulost, to, proč se do koncentračního tábora dostal i vztahy k ostatním ve hře. Před hrou vás Průvodce stručně uvede do situace a zodpoví vaše případné dotazy. K účasti na tomto larpu ale není potřeba mít nastudované žádné historické reálie, jde především o vztahy mezi jednotlivými postavami, osobní pohnutky a vnitřní konflikty, které postava musí řešit.
Návrat na obsah

PIKADON
bombSrpen 1945. Válka v Evropě skončila před třemi měsíci, ale v Tichomoří stále zuří kruté boje.
Říše Vycházejícího slunce vyhlašuje program: 100 milionů zemře pro císaře a připravuje masivní vlny žen a dětí vyzbrojených kopími vrhnout proti přistávajícím invazním jednotkám.
10 000 pilotů kamikadze je připraveno navést své letouny na americké lodě.
Velení armády stahuje elitní milionovou Qwantungskou armádu k obraně mateřských ostrovů a odkrývá Mandžusko a celou východní Asii, Stalinovým tankovým sborům, které před nedávnem srazili na kolena Třetí Říši.
Spojenecké nejvyšší velení připravuje operaci Downfall v jejímž rámci má současná exploze 15 nukleárních pum vyčistit cestu přistávajícím invazním silám.

A tehdy na americké vojenské základně Jonstonova ostrova přistává letadlo s šesti muži. Jde o zástupce několika národů, jsou mezi nimi vojáci, velvyslanci i členové tajných služeb. Na programu přísně tajného jednání je nová a dosud nepoužitá zbraň – atomová bomba. Před jejím prvním použitím proti Hirošimě a Nagasaki chtějí Američané získat většinový souhlas reprezentantů zemí zapojených do právě končící války. Každý z účastníků jednání má však své cíle a je otázkou, co všechno pro ně bude ochoten udělat.

Pika-Don je diplomatický larp o rozhodování, o prosazování zájmů, o odpovědnosti a především pak o tom, co to znamená morálka. Figuruje v něm šest postav, všechny mužské (mohou být hrány ženou, ale postava je muž). Stanete se v něm jedním ze zástupců národů zapojených do druhé světové války, na jednání, které nikdy neproběhlo.
Návrat na obsah

KOLONIE ALFA
planetPíše se rok 3013. Planeta podobná Zemi s názvem Aerchie se rychle mění v město o velikosti planety. Díky novým vynálezům obyvatelstvo Aerchie zlenivělo a jeho počet se rychle začal zvětšovat. Rada pěti vyslala deset průzkumných lodí, aby objevily nové planety, které by se daly kolonizovat. Bylo objeveno pět nových planet. Na Quantaku, nejvzdálenější a nejvíce podobné Aerchii, začala výstavba Kolonie Alfa, která byla dokončena v roce 3019. Velení nad Kolonií bylo svěřeno muži, kterému všichni říkají Plukovník. Ten řídí kolonii spolu s dalšími pěti lidmi, kteří jsou experti ve svém oboru, a tudíž mají správu nad částečným fungováním Kolonie. Avšak nic netrvá věčně. Začalo se ztrácet obyvatelstvo kolonie a nedávno bylo na ni provedeno několik útoků. Plukovník svolal zasedání, kde se bude rozhodovat od další budoucnosti kolonie.
Dokážete ochránit své přátele a sousedy? Vést kolonii k prosperitě a slavné budoucnosti své rasy? Nebo uvrhnete sami sebe do záhuby a budoucí obyvatelé budou jen nad archeologickými vykopávkami přemýšlet, jací tvorové zde kdysi žili a co je zahubilo?
Návrat na obsah

PROJEKT EXODUS
spaceNebezpečí plynoucí jak z přírodních katastrof, nekontrolovatelné činnosti člověka, tak různá neznámá ohrožení z vesmíru, nás nutí uvažovat o ochraně samotné lidské civilizace. Dnešní doba, ovlivněná velkou měrou prudkým rozmachem lidského vědění a techniky, nás staví před otázku: připravujeme se na nejhorší? Tváří v tvář všem hrozbám a plně v souladu s principy předběžné opatrnosti připravily přední mezinárodní technologické instituty ve spolupráci s vybranými vládami nejrozvinutějších států projekt EXODUS.
Nejedná se o zoufalý akt, cílem je pouze preventivně připravit záložní plán na zachování lidstva, jeho historie a vědomostí v případě, že z neočekávaných důvodů bude planeta Země vážně ohrožena. Na základě nejnovějších vědeckých poznatků byla vytipována nebližší planeta umožňující život, a vytvořen modul Moises, na který bude umístěno jádro lidstva schopné vytvořit novou civilizaci.
Jedná se o nebojový, trochu filozofický LARP pro kohokoliv, ve kterém se klade důraz na dialogy, etiku volby a atmosféru.
Návrat na obsah

JSME MASO?
ZombieChemické a nukleární zbraně, genetické experimenty, pokusy s viry… Udělali jsme si to sami. Skupina lidí stojí na prahu apokalypsy a ty jsi jedním z nich. Jakou cenu má tvůj život?
A co životy ostatních? Dokážeš se zachránit? Dokážete se zachránit všichni? A co lidská civilizace? Dokážeš přispět k jejímu přetrvání?

Larp se odehrává v současné Americe v blíže nespecifikovaném městě. Téma je zombie apokalypsa, ale ta tvoří jen pozadí příběhu, důležitá otázka je, kdo má vlastně právo na život a jestli jsou lidé opravdu o tolik lepší, než zombie.

Téměř všechny postavy, které jsou v larpu, byly na benzinové stanici nedaleko svého satelitního městečka, když se staly svědky rychle postupujících a hrotících se událostí. Nakupovali a tankovali, najednou se nějaký muž ve středních letech skácel k zemi a vzápětí se zvedl, zaútočil na nejbližšího člověka. Před benzinku se přiřítilo auto, srazilo se se stojícím kamionem a tím se zastavilo. Z něj se vypotácel další agresor, vypadal nemocně, bledě, oči zežloutlé a bezvýrazné, pohyby zrychlené a i když měl přeražené žebra a zlomené končetiny, nezdálo se, že by si toho všímal. Panika vypukla i před benzinkou, zvlášť když lidé začali vybíhat ven a všimli si masy běžících nakažených, která se velmi rychle přibližovala z městečka…
(Před hraním doporučuji přečíst si knihu Světová válka Z a nekoukat na stejnojmenný film.)
Návrat na obsah

ŠKOLNÍ VÝLET
camp„Tímto prohlašuji, že jsem byl seznámen se zákazem požívání alkoholu a jiných návykových látek na školní akci.“

Většina z nás si to ještě pamatuje. Ošklivé chatky, mizerné jídlo, nikdy nepolevující a o to otravnější dohled učitelů. Ale taky porušování večerky, zakázané návštěvy na holčičích pokojích a všechny ty zábavné věci, které se děly za zavřenými dveřmi. Pro některé to možná bylo nejbezstarostnější období života. A pro některé taky ne.
Larp o středoškolácích, jejich žabomyších válkách i událostech, které je ovlivní na celý další život. Zkrátka o všem, čím si – často nevědomky – jako náctiletí navzájem ubližujeme.
Larp se zaobírá tématem šikany a je určen spíše pro zkušené a vyrovnané hráče.
Návrat na obsah

VŠECHNY PREZIDENTOVY ZOMBIE
white houseVítejte do Spojených Států Amerických, centra moci ve svobodném světě. Tento larp se zaměřuje na schůzku mezi prezidentem Spojených Států a skupiny jeho nejvyšších poradců. Diskutují nad nepříjemným vývojem situace, kterou se zdá být „výskyt zombií na Jihu“. Budete obětovat bez váhání svůj národ pro své politické cíle? Nebo se postavíte čelem hrozbě a ponesete zodpovědnost za budoucnost Ameriky? A co tak raději včas najít obětního beránka který za vše může? Vždyť voliči jsou vetší hrozbou pro demokratického politika než nějaká zombie. Zapomeňte na Romera a vúdú, protože Zombie mohou být mnohem nebezpečnějším nepřítelem uvnitř Bílého domu než pojídáním řidičů na legendární dálnici 66. Vyzkoušejte si tedy ochutnávku neotřelého politického jednání nad netradičním neživým problémem, před který jsou vrcholní politici postaveni a ponořte se do larpu Všechny prezidentovy zombie, který nyní existuje i v českém překladu, který vytvořil Daniel Khelben Bohovic.
Návrat na obsah

conec_zaklad

Líbí se mi:
Sdílej:

Odpovědět